Marie Plosjö

Svensk konstnär som har en önskan att sprida glädje, frihet och god energi med sin konst.

All Posts

Vi ger dig alla våra julklappstips!

Vill du överraska någon med en exklusiv julklapp så finns det olika möjligheter till det via oss. Det finns konst i olika prisklasser.

ILLUSTRATIONER

Illustrationerna nedan kostar 1500 kr/styck och säljs på Expressens Leva & Bo Shopping. Är ni intresserade av fler än en tavla så kontakta oss sales(at)sliceoflife.se så kan vi erbjuda ett fördelaktigare pris.

GICLEETRYCK

Vi har också tryck för 2500 kr från både Marie Plosjö samt Devon Almarinez om ni önskar att beställa utan ram.

GICLEETRYCK MED RAM

Med en vacker ram så förhöjs intrycket och då kommer det se ut som på bilderna här nedanför. Ramningen står Ridelius för i Visby. De har lång erfarenhet av yrket och är otroligt serviceminded. Så har ni frågor och önskar tips på inramningar så rekommenderar vi er varmt att kontakta Christer Pettersson www.ridelius.se

UNIKAT MIXED MEDIA

Ett något lyxigare alternativ är att beställa en tavla i Mixed media. Så kallat Unikat. Det innebär att vi gör ett fint canvastryck på den tavlan som ni gillar. Därefter så målar konstnären på trycket och gör dessa unika. Beroende på hur mycket material och tid som används så varierar priset något. Storleken på duken spelar också in. När Ni beställer ett unikat/mixed media så kan ni också önska saker som tex text eller färginslag som gör tavlan mer personlig för dig/er. Detta är ett alternativ om ni önskar en känsla av att det är ett original men inte riktigt har plånboken för originalet, eller om originalet som Ni fastnat för är sålt.

EGNA ÖNSKEMÅL

Vill ni göra egna beställningar med egna idéer så får ni givetvis höra av er. Vi behöver då veta vilken konstnär ni vill ska gestalta idén och önskvärd storlek. Ge så mycket information som möjligt för att vi ska kunna återkomma med ett prisförslag. Både Marie och Devon har mycket att göra så beställningar måste göras när det kommer luckor för detta. Allt detta får ni besked om antingen via mail eller telefon om ni vänder er till oss.

Dela inlägget